EM-kval Danmark - Sverige den 2 juni 2007!

Det är EM-kval i Köpenhamn den 2 Juni 2007 och jag hoppas att alla åker ner till det lilla illaluktande skitlandet för att heja fram Sverige! Det spelar ingen roll om du inte har biljett, har barn, jobbar helg, pluggar, ska på sjukhuset eller liknande! Den enda ursäkten för att inte vara i skitlandet är om du inte får komma in eller är död.

Jag själv med lite alternativa supportrar tar oss ditt på egen hand men jag hoppas verkligen att ni fixar resan snart! Alla tåg är bokade och snart alla bussar som går i linjetrafik.

Ta bilen, båten, cykeln, spring eller gå. Gör va fan du vill för den här borta resan vill ni inte missa! Det kommer att fara 10.000 tals Svenskar på plats! Jag tar det igen TIOTUSENTALS Svenskar på plats!

För er som inte har skaffat er en biljett så kan jag stolt visa upp min. Är man ute i god tid och bokar eller är med i lottningen så är det inte så svårt att fixa en. Tänk på det till nästa gång!

För er som inte har biljett till Danmark - Sverige! Så här ser den ut!!! =)

Till sist vill jag lära ut en riktigt skön ramsa som vi gick loss på i Tyskland!

Vi e gula vi e blåa!
Vi e snygga ni e fulla!
Tjala lalalalalala tjala lalalala......

På återseende efter gnägget och Sverige matcherna!
// Putte

Kommentarer
Postat av: direktörn

vem fan kallar du alternativ?

2007-06-01 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0