Välkommen till DIF Göteborg!

Jag startar den här bloggen för att alla Djurgårdare i Göteborg ska få lite information om vad som gäller inför resor, pub uppslutningar mm.

Bloggen kommer att drivas av mig (Putte) och jag kommer att försöka skriva reserapporter och få in lite bilder ifrån resor, pubbar, matcher och sånt som rör och berör Djurgårdare i Göteborg.

Jag är inget skriv geni men det kan ju alltid va kul att ha en sida med samlad information. Skulle det vara så att någon vill bidra med en reserapport, bilder, kritik eller dyrligt så kan man för tillfället skicka det till [email protected]. En mail mer passande i ämnet kommer inom kort.

Jag har snott huvudbilden ifrån Järnkaminernas bildgalleri eftersom jag själv inte sitter på något Photoshop program men hoppas att det inte gör så mycket!

Full fart framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0